петак, 15. јануар 2010.

Andrea Lekić i Radomir Petković najlepši sportski par


Lepi, a uspešni. Rukometašica Andrea Lekić i rvač Radomir Petković. Dok se o reprezentativku Srbije, pre mesec i po dana, kada je njen klub Krim zapao u finansijsku krizu, otimalo pola Evrope, član rvačkog nacionalnog tima se pre 20-ak dana, sa Partizanom, domogao pehara Lige šampiona.Petković je u Sibiru proglašen najboljim rvačem. Još jedno priznanje stiže od čitala Sporta. Da je najlepši. Isto je i sa Lekićevom. Ona je, po vama, najlepša sportiskinja.

Samo nekoliko sati pred veliku svečanost u Kontinentalu, „Sport“ je obavesti laureate...
- Ja? Jeste sigurni? Ma, nemoguće - u prvi mah je pričala Andrea Lekić. - Nemojte, molim vas. Ko je drugi? Evo, poklanjam toj devojci sve glasove, samo da ne budem ja mis sporta.

Nemoguće. Čitaoci su glasali... Izabrali su Andreu Lekić.
- Joj, ljudi! Šta vi meni radite?! Ne verujem da ću moći da dođem. Neće me pustiti trener - pokušavala je Andrea na sve naćine da izbegne „obavezu“.

Zamolite je. Hoće, sigurno...
Nekoliko sati kasnije, Andrea je bila u Beogradu...
- Nikada nisam, ni u najluđim snovima, pomišqala na titulu najlepše sportiskinje! Ma, ljudi, to mi nije palo napamet!

Možda tebi nije, ali, publika je imala završnu reč.
- Na kraju sam ovaj izbor tako i prihvatila. Drago mi je da je publika uz mene, pa makar i u izboru za najlepšu sportistkinju - osmehom će Lekićeva. - Nadam se da će podrška publike da stiže i kada sa reprezentacijom budem igrala, kako u Srbiji, tako i na velikim takmičenjima - zaključuje Lekićeva.

Dok je izbor za mis bio „manje zanimljiv“, budući da je Andrea odnela ubedljivu pobedu, izbor za najlepšeg sportistu doneo je mnogo uzbuđenja. Pobednik, Radomir Petković i njegov kolega iz reprezentacije, rvač, Dragutin Dukić, poslednjeg dana glasanja, gotovo iz časa u čas su se smenjivali u vođstvu. Petkoviću je pripao foto-finiš.

Dobar dan, jel to Radomir Petković, novi mister „Sporta“?
- Jel moguće - začulo se pitanje sa druge strane žice.

Moguće... Tako su odlučili čitaoci.
- Nisam očekivao... Drago mi je, naravno.

Vi i Dukić ste se poslednjeg dana smenjivali u vođstvu.
- Ko posle kaže da narod ne zna rvače? Srećan sam što su se dva rvača našla u „top pet“. Ne bi mi bilo žao i da sam izgubio, a da je Dragutin slavio. Važno je da trijumfuje naš sport - skromno će as Partizana.

Izgleda da vam je ove, 2009. godine, sve krenulo kako treba.
- Očigledno - osmehom će Rade. - U decembru sam osvojio Ligu šampiona, proglašen najboljim rvačem najjačeg klupskog takmičenja i prestižnog memorijala u Omsku i, za kraj, postao najlepši sportista u izboru mog i vašeg lista. Ima li šta lepše?

Valjda nema. Neka onda i naredna godina bude uspešna kao ovaj decembar.
- Daj Bože - zaključuje Petković.

LEKIĆEVA O PETKOVIĆU
Lep i uspešan
- Drago mi je što je pored mene, na bini, dečko koji je nedavno osvojio Ligu šampiona i zadivio Ruse. Dakle, pored toga što lepo izgleda, Rade je i uspešan sportista - poručila je Andrea.
decembar 2009
preuzeto sa sport.novosti.rs

Нема коментара: