недеља, 14. март 2010.

Andrea Lekić: Najhuje je ležati na hrbtu

LJUBLJANA - Predzadnja minuta nedeljske tekme lige prvakinj proti Leipzigu v Nemčiji je bila usodna za Andreo Lekić, rokometašico Krima Mercatorja, ki si je huje poškodovala komolec. "Nikoli v življenju nisem imela takšnih bolečin," priznava Andrea Lekić, ki jo čaka najmanj šesttedenski prisilni počitek, nato pa rehabilitacija.

Andrea Lekić: Komolec imam tako otečen, da je bolj podoben kolenu. (Foto: Matej Povše)

22-letna Srbkinja zaradi poškodbe ne bo mogla pomagati soigralkam na tekmi petega kroga lige prvakinj proti madžarskemu Györiju (danes ob 18. uri na Kodeljevem), prav tako ne naslednji teden na gostovanju pri Larviku.

Zaradi otekline še vedno ni mogoče izvesti magnetne resonance, ki bi jasno pokazala, za kako hudo poškodbo gre.

Najpomembneje je, da čim prej dobim natančno diagnozo. Zaenkrat še ni jasno, kakšne so poškodbe. Vem, da so kosti cele, odprto pa je vprašanje, kaj je z ligamenti, vezmi in hrustancem. Najhuje bi bilo, če je poškodovan hrustanec, kajti potem bi bila operacija neizbežna. Čez sedem, osem dni naj bi oteklina splahnela in bom lahko opravila magnetno resonanco. Komolec imam tako otečen, da je bolj podoben kolenu.

Ali lahko Krim Mercator tudi brez vaše pomoči premaga Györi in podaljša upanje o uvrstitvi v polfinale?

Prav madžarski klub je dokazal, da je mogoče odlično igrati tudi brez prve zvezdnice. Organizatorica igre Anita Görbicz je poškodovana in izgubljena za dalj časa, a Györi ne igra nič slabše. Vsako igralko je mogoče nadomestiti in upam, da bo to uspelo tudi mojim soigralkam. Prepričana sem, da bodo pred fantastičnimi navijači spravile na kolena tudi Györi, čeprav bo v nekaj dneh težko spremeniti sistem igre.

Verjetno vam bo težje biti v vlogi gledalke kot igralke.

Seveda. Kot gledalec si nemočen, lahko le opazuješ, kaj se dogaja na igrišču in ne moreš ničesar storiti. Bom pa zato kot gledalka toliko bolj glasna, kajti glasilke mi še vedno dobro služijo. Navijala bom le z eno roko, ploskala pa ne bom, ker ne morem, ha, ha... A biti v vlogi gledalke ni moja edina težava. Največ preglavic imam ponoči, saj zaradi mavca ne morem spati na boku ali trebuhu, česar sem najbolj vajena, ampak sem prisiljena ležati na hrbtu, kar je zame najhuje. Zato se ponoči pogosto zbujam.

Kdaj bo jasno, ali boste v naslednji sezoni igrali v Krimovem dresu?

V zadnjih dneh sem bolj razmišljala o poškodbi, a računam, da bo jasno do konca meseca. Imam tudi številne ponudbe drugih evropskih klubov, zato odločitev ne bo lahka. S Krimovim vodstvom sem že imela prvi sestanek in pogovori so potekali v dobri smeri. V Ljubljani mi je super, zato upam, da bo klub našel dovolj sponzorskih sredstev za sestavo vrhunske ekipe tudi v prihodnje. Na Galjevico sem prišla tudi zato, da bi osvajala evropske lovorike, ne pa, da bi se vsako sezono zadovoljevala z uvrstitvami v drugi del lige prvakinj.

mart 2010

preuzeto sa dnevnik.si

Нема коментара: