четвртак, 19. мај 2011.

Andrea za EKIPU: Ljubljana je moj drugi dom


Vodstvo madžarskih prvakinj je že po koncu lanske sezone Krimu "ukradlo" Ano Gros, po koncu letošnje pa so segli še višje, saj so v svoje vrste zvabili organizatorko igre Andreo Lekić. Že Grosovo so v vrstah slovenskih prvakinj težko "pokrili", še težje bodo Lekićevo, ki je v štirih letih, kolikor jih je preživela v Ljubljani, postala ljubljenka navijačev.


Da je bilo sobotno slovo Andree Lekić čustveno obarvano, ni nobeno presenečenje. V Ljubljano je prišla kot še ne dvajset let stara nadarjena igralka, zapušča pa jo kot ena najboljših evropskih organizatork igre. Če k temu dodamo še njen odnos do igre, ni čudno, da je postala ljubljenka navijačev Krima Mercatorja in prav besede enega od njih so jo pred letošnjo sezono prepričale, da je še eno leto nosila dres slovenskih prvakinj. Čeprav so si v vodstvu Krima močno želeli, da bi ostala v Ljubljani, je bila v svoji odločitvi, da zamenja ekipo, neomajna. Ne glede na to, da bo krimovke v novi sezoni vodil Tone Tiselj, ki je z njimi osvojil dve evropski lovoriki, še dvakrat pa je bil z njimi v finalu.

"Že lani sem imela mamljivo ponudbo nekega kluba, vendar sem se vseeno odločila, da ostanem v Krimu. Vendar sem bila že takrat odločena, da bo to, če se nam ne bo uspelo prebiti v finale lige prvakinj, moja zadnja sezona v Krimu. Žal nam ni uspelo, vendar mi ni žal, da sem ostala. Vendar je treba v življenju poiskati nove izzive, poskušati še kaj novega, seveda pa bom šele čez nekaj časa videla, ali je bila to prava odločitev. Srčno upam, da je bila, tako kot je bila prava odločitev Krim," je ob slovesu dejala Lekićeva, ki je, kot je poudarila, v Ljubljani preživela štiri nepozabna leta.

"Štiri leta, ki so za menoj, so mi izredno hitro minila, kar pomeni, da sem se v Ljubljani odlično počutila. Ostal bo izjemen spomin na soigralke, navijače in res vse dobre ljudi, ki sem jih tu spoznala. Ljubljana bo ostala moj drugi dom, a kot rečeno, sem se odločila za drugo izkušnjo. Za Györ sem se odločila zato, ker ima šampionske ambicije. Vem, da jih ima tudi Krim, in prepričana sem, da bo uspel sestaviti močno ekipo. To mu želim od srca in ne bi imela nič proti, če bi se srečali v finalu lige prvakinj."

V Györu bo ostala najmanj dve leti, se pravi, da bi jo čez tri leta morda spet lahko videli v dresu Krima. "Točno tako. Ljubljana je res moj drugi dom, navadila sem se življenja v njej, v klubu mi je bilo lepo in nikoli se ne ve, kaj bo prineslo življenje," si je reprezentantka Srbije vrata vrnitve v najboljši slovenski klub pustila odprta. Ko je pred štirimi leti prišla v Ljubljano, zasluge za to ima takratni trener Bojan Čotar, ji ni bilo lahko. Zanjo je bilo to najtežje leto. "Na prvo leto imam res posebne spomine. Zame je bil to prvi odhod v tujino, bila sem mlada, nadarjena igralka, ki pa je do takrat igrala le v srbski ligi. Toda to leto je bilo v Krimu veliko poškodb, tako da sem nenadoma postala prva organizatorka igre. Zame je bilo to veliko breme in potrebovala sem določen čas, da sem se navadila na vse okoliščine. Ostala leta so bila zame zelo uspešna. Svojo igro sem dvignila na še višjo raven, seveda pa je prostora za napredek še veliko, ampak mislim, da sem dala srce temu klubu. Upam, da je bilo to dovolj in da so si me zapomnili v dobri luči."

Lekićeva Krim torej zapušča brez uvrstitve v tako želeni polfinale lige prvakinj, kaj šele finale. "Mislim, da smo bile najbližje uvrstitvi v polfinale lani, žal pa je nato moja nesrečna poškodba komolca precej vplivala na to, da nam ni uspelo. Škoda, ampak to je šport. Prvič sem se spoprijela s takšno poškodbo, vendar sem se iz tega veliko naučila. Lani je bil polfinale res blizu, jaz pa si želim v svoji karieri pokalov, zato mi je bilo vse skupaj toliko težje. Ampak stara sem 23 let, imam dovolj časa tudi za to."

Kako uspešna bo v Györu, bo pokazal čas, dejstvo pa je, da v tem klubu na njenem igralnem mestu igra Anita Görbicz, legenda madžarskih prvakinj. Toda Andrea je igralka, ki ljubi izzive. "Vsekakor mi je to eden od izzivov. Vendar pa v Györu igralke veliko menjavajo igralna mesta in zame to ne predstavlja veliko težav. Poleg tega se ob takšni igralki lahko veliko naučiš in mislim, da bo veliko zadovoljstvo igrati z igralkami, kot so Görbiczeva, Lokke, Haraldsen, Palinger..."


preuzeto sa www.ekipa.org

Нема коментара: