уторак, 1. јун 2010.

ANDREIN GOL KROZ NOGE ZA ŠPICE


Rukometna reprezentativka Srbije Andrea Lekić postigla neobičan pogodak u pobedi naše selekcije nad selekcijom Turske, čime je overen plasman na EP


Lekićeva nadmašila Dujšebaeva i Ričardsona.
Rukometna reprezentacija Srbije plasirala se na Evropsko prvenstvo, a junakinja pobede nad Turkinjama 28:27 (14:14) bila je Andrea Lekić. Najbolja srpska rukometašica u nekoliko navrata je svojim potezima dizala publiku u Smederevu na noge, a gol iza leđa i kroz noge, kada je iznenadila golmana Turske, trebalo bi da uđe u sve domaće sportske TV špice.

Slične golove nisu davali ni Talant Dujšebaev i Džekson Ričardson, poznati rukometni virtuozi.
- Ne znam kako bih opisala taj gol. Kada sam došla na liniju od šest metara, bila sam okrenuta leđima protivničkom golu. Videla sam da je jedna turska igračica krenula ka meni. Sagla sam se i kroz svoje noge uputila šut. Bilo je kako sam i očekivala. Iznenadila sam njihovog golmana i uveselila publiku - rekla je za Kurir Andrea Lekić i dodala:

- Zbog ovakvih poteza se rukomet i igra. Obožavam ovaj sport i trudim se da svakog trenutka uživam u njemu. Taj pogodak mi je posebno drag, jer je postignut kad se utakmica lomila.

Andrea Lekić smatra da rukometna reprezentacija Srbije odlazi rasterećeno na Evropsko prvenstvo u Danskoj i Norveškoj, koje će se održati u decembru ove godine.
- Igrala sam na dva evropska prvenstva i nikada nismo prošle grupu. Sada je pravo vreme da prođemo prvi krug. Mislim da imamo potencijala za tako nešto. Presrećna sam zbog plasmana na EP i mislim da trenutno na svetu nema srećnije osobe od mene - istakla je Andrea Lekić.  
www.kurir-info.rs

Нема коментара: