понедељак, 24. мај 2010.

АНДРЕА ЛЕКИЋ: Турска мора пасти!


Женска рукометна репрезентација окупила се у Зрењанину пред меч године са Турском за одлазак на Европско првенство. Последња је стигла Андреа Лекић због обавеза у словеначком Криму. Андреа је рукометни виртуоз, који са лоптом може све, њена игра у пољу напада се не може описати, једноставно се то мора видети.
- Освојила сам трећу дуплу круну у словеначком првенству, тако да ми то више није мотив, мислим да је време да на међународној сцени екипа Крима уради нешто више. Једва сам чекала да дођем на припреме репрезентације, атмосфера је одлична, а веома ми је драго што су се девојке обрадовале мом повратку. Ми смо у овим квалификацијама два пута поражена од Шпаније, а срце ме је болело што нисам играла на тим мечевима. Спремне смо за утакмицу са Турском коју смо победили у првом мечу – каже Лекићева.
Ко је, по вама, фаворит на ЕП?
- Раније је разлика била већа, а сада је смањена доминација Русије, одличне су екипе Норвешке и Румуније, а веома је интересантна екипа Црне Горе. Надам се да ће се и женска рукометна Србија, која игра брз и ефикасан рукомет, попети на терасу Скупштине.Селектор Милић је сјајан стручњак и човек, а видим да све девојке живе за меч са Турском.
Имали сте понуду из Зајечара.
- Било је контаката, одлучила сам да останем у Криму јер су амбиције повећане. Долазе нам два сјајна појачања и циљ је да се у Лиги шампиона направи корак до завршнице. Позив Зајечара прија ,али је тренутно нереална опција.
Очекује вас финални турнир регионалне лиге?
- Играћемо финални турнир у Црној Гори, поред Крима играју још Будућност, Подравка и Хипо. У полуфиналу играмо против добре Будућности, с тим што верујем у наш тријумф. За сада ми је лепо у Криму и док је то тако остајем у Словенији - јасна је Андра Лекић.
dnevnik.rs

Нема коментара: