петак, 28. новембар 2008.

Andrea za Gazetu: Nikada se ne bih slikala gola!


Rukometašica Srbije i slovenačkog Krima Andrea Lekić kaže u intervjuu za GAZETU da se nikada u životu ne bi slikala gola!


Lekićeva ističe da ne bi želela da pred fotografa izađe u donjem vešu, kao naše odbojkašice, koje su najavile da će se tako slikati za jedan kalendar, koji će biti objavljen sledeće godine.


Da li imaš ambicije da se slikaš gola ili u donjem vešu za neki kalendar?

- Nisam pristalica da se za kalendar slikam gola ili previše provokativno, jer nisam u tom fazonu. Čula sam da će se odbojkašice slikati za neki kalendar, a ja, lično, bih pristala da izađem pred fotografa u normalnom izdanju ukoliko bi to bilo u humanitarne svrhe.Nemam nameru da "kao od majke rođena" gradim sportsku karijeru. Meni je prioritet rukomet i ne želim da popularnost stičem nekim drugim putem - rekla je za GAZETU Andrea Lekić.

Kako si se snašla u Ljubljani?

- Prezadovoljna sam kako funkcioniše klub. Kada sam primila platu na vreme, nisam mogla da dođem sebi čitavih dva meseca, jer u Srbiji nisam imala prilike da to doživim. Krim ima godišnji budžet od 1,7 miliona evra, tako da je naše samo da vredno treniramo i igramo, a pored titule u Sloveniji jurišamo i na trofej Regionalne lige. Odlično je to što u timu igram sa zemljakinjom Sanjom Damnjanović i Hrvaticom Dijanom Golubić, tako da nas svi zovu "srpsko-hrvatska mafija".

Šta biste preporučili prijateljima da ne propuste u Ljubljani?

- Šoping je zakon. Uživam u kupovini pošto u Sloveniji, u odnosu na Srbiju, mogu da se nađu znatno jeftinije "krpice". Slobodno vreme najviše provodim u prodavnicama, gde obavezno pazarim farmerke i majice. Sviđa mi se što nema gužve i saobraćajnog kolapsa kao u Beogradu, dok je jedini "minus" nešto skuplja hrana.

Spremate li se da organizujete turističke ture za Slovence koji obožavaju da posećuju našu prestonicu?

- Slovenci me stalno pitaju za beogradske splavove koje prosto obožavaju. Odgovorim im da će propustiti puno toga ako ne izađu na neki splav, a oni mi kasnije kažu da su se super proveli. Ko zna, možda bih im mogla biti odličan vodič za noćni provod u Beogradu.

Kako to da pored rukometa i šopinga imate vremena i za knjigu?

- Usklađujem sport i školu jer želim da završim studije turizma. Meni škola puno znači. Ostala su mi tri ispita da ispunim uslov i upišem treću godinu, a gledam da posle treninga bar sat uzmem knjigu u ruke. Kada se približe ispitni rokovi znam dobro da zagrejem stolicu i da se "otkinem" od učenja - zaključila je Lekićeva.

Šta očekujete od naše reprezentacije na Evropskom prvenstvu u Makedoniji?

- Posle plasmana na EP, naš sledeći cilj je prolazak u drugu fazu takmičenja, a u našoj grupi najjače su Nemice, dok ćemo velike rivale imati u selekcijama Makedonije i Hrvatske. Golubićeva, saigračica iz Krima, nazvala me je posle žreba i rekla: 'Ne mogu da verujem da ću opet da te gledam'. Pred nama je budućnost, jer imamo mladu ekipu, i najvažnije je to što imam pravi odnos prema nacionalnom timu - zaključila je talentovana rukometašica.


preuzeto sa www.gazeta.rs


novembar 2008

Нема коментара: