понедељак, 8. децембар 2008.

Lekić za Politiku:" Najgori dan u životu"


Rastanak od Osmog evropskog prvenstva u Makedoniji već posle prve runde teško je pao svim igračicama. Sa suzama u očima napuštale su parket dvorane „Boris Trajkovski”.
– Ovo je nagori dan u mom životu Teško je kada završiš takmičenje bez ijednog boda. Sada mi je mnogo teže nego na Evropskom prvenstvu u Švedskoj. Pokazale smo i sebi i drugima da imamo kvalitet. Videle smo da možemo ravnopravno da se nosimo sa svim protivnicima ali nas je, zaista, nedostatak sreće koštao boljeg rezultata pre svega u mečevima protiv Nemačke i Makedonije – rekla je Andrea Lekić (21) koja je u Makedoniji pokazala da je pravi biser našeg ali i svetskog rukometa.
Lekićeva je posle tri kola na čelu najznačajnijih statističkih lista. Postigla je 24 gola i imala 21 asistenciju što je učinak kojim je zasenila sve na šampionatu. Da je kojim slučajem naša reprezentacija ostala u konkurenciji i borila za medalju Lekićeva bi gotovo sigurno bi bila u najužem izboru za najbolju igračicu šampionata.
– Odigrala sam maksimalno. Bila sam inspirisana od početka. Moja reprezentacija je Srbija i tako će uvek biti. Nikada zbog lične satisfakcije ne bih promenila reprezentaciju. Imamo sjajnu atmosferu, dišemo kao jedna i, iako ovaj rezultat boli, sigurna sam da ova reprezentacija ima budućnost i da ćemo za koju godinu biti u samom vrhu svetskog rukometa – sa suzama u očima je pričala Andrea Lekić.
politika.rs

Нема коментара: