понедељак, 14. фебруар 2011.

Andrea Lekić: Budućnost je v obrambi naredila tisto, kar bi morale me

Izjave po tekmi LP Budućnost : Krim Mercator (32:29)
Andrea Lekić, igralka Krima Mercatorja: 
"Slabo smo začele, dopustile Budućnosti da "poleti", kar nas je drago stalo v nadaljevanju tekme. Pet golov je bilo vseeno izjemno veliko za lovljenje, enostavno je bilo preveč. Na koncu pa je pomembno, da smo razliko zmanjšale na tri gole, zato lahko v Ljubljani obljubim velik dvoboj. Naj vidijo, kaj bo pri nas. Naša igra pa bo morala biti boljša. Preveč smo se pustile prekinjati, preveč prekrškov smo dovolile, žoga ni "tekla". Budućnost je v obrambi naredila tisto, kar bi morale me."


Marta Bon, trenerka Krima Mercatorja: "Veliko dejavnikov je kazalo na to, da v nobenem primeru ne bi mogli zmagati. Ustavljali so nas s športnimi in nešportnimi potezami. Žalostna sem, ker sem menila, da smo v rokometu to že nekako prerasli. Hudo mi je zato, ker smo pustili, da nas to toliko 'znervirajo' – pričakovala sem, da bomo bolj stabilni. Dotaknilo se je tako igralk kot mene."
Jelena Grubišić, vratarka Krima Mercatorja: "Od začetka tekme je bil postavljen kriterij, kakršen je bil. A ne bi rada govorila o tem. Mislim, da smo jih od začetka preveč spoštovale, jim dovolile, da "letijo". V drugem polčasu smo se postavile drugače, bile bolj samozavestne, se borile in poskušale. Odigrale smo dobro, borile smo se do zadnje minute, a več očitno ni šlo."
http://www.siol.net/sportal/rokomet/pokali_ehf_z/novice/2011/02/buducnost_krim_izjave.aspx

Нема коментара: